Zwroty i refundacje
Zgodnie z D.lgs. nr 206 z dnia 6 września 2005 r., w sprawie praw konsumenta, możliwe jest odstąpienie od zakupu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towarów, po uprzednim powiadomieniu drogą mailową Studiodanza (info@studiodanza.com). Jednakże klient będzie musiał pokryć bezpośrednie koszty zwrotu towaru do nadawcy, jeśli w momencie skorzystania z prawa odstąpienia dostawa towaru już nastąpiła.
14-dniowy „okres refleksji” nie dotyczy wszystkich zakupów. Kodeks konsumencki, w art. 59, przewiduje, że istnieją pewne przypadki zakupów na odległość, dla których prawo odstąpienia jest wyłączone. Wśród wyjątków znajdują się dostawa towarów spersonalizowanych lub wykonanych na zamówienie.
Ponadto, zgodnie z art. 5 DL 185/1999, prawo odstąpienia od umowy ma zastosowanie tylko wtedy, gdy klient jest konsumentem, czyli osobą fizyczną, która nabywa towar w celach niezwiązanych z jej działalnością zawodową, czyli nie dokonuje zakupu przy użyciu numeru NIP.
Polityka zwrotów dla produktów dostępnych w magazynie
Przyjmiemy zwrot produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia przez klienta, pod warunkiem spełnienia następujących warunków:
- Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie, nieużywane, ze wszystkimi swoimi elementami i zabezpieczone.
- Przyjmiemy tylko zwroty uprzednio zgłoszone na piśmie za pośrednictwem e-maila na adres: info@studiodanza.com i autoryzowane przez Studiodanza. Autoryzując zwrot, wskażemy adres wysyłki.
- Zwrócony materiał musi zostać dostarczony do naszych obiektów w ciągu 10 dni od autoryzacji zwrotu. W przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
- Zwrot kwoty zamówienia zostanie dokonany po otrzymaniu, sprawdzeniu i potwierdzeniu zgodności materiału z wymaganiami określonymi przez klienta w jego żądaniu zwrotu. Koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, a zwrot ograniczy się do kwoty za materiał.
- Klient poniesie koszty wysyłki produktów ze swojego domu do placówek Studiodanza.
- W przypadku wymiany produktów, klient ponosi koszty wysyłki w obie strony.
Polityka zwrotów dla produktów personalizowanych, wykonanych na zamówienie
NIE PRZYJMUJE SIĘ ZWROTÓW ZA PRODUKTY PERSONALIZOWANE, WYKONANE W KOLORACH I ROZMIARACH WYBRANYCH PRZEZ KLIENTA.
Na stronach każdego produktu wyświetlanego na naszej stronie internetowej wskazano, czy jest on dostępny w magazynie, czy musi zostać wyprodukowany na zamówienie. Wskazano również, czy dozwolony jest zwrot lub wymiana.
Polityka zwrotów dla wadliwych produktów
Studiodanza s.r.l. zaakceptuje zwrot produktów w ciągu pierwszych 7 dni od daty otrzymania zamówienia przez klienta, pod warunkiem spełnienia następujących warunków:
- Będą akceptowane tylko zwroty wcześniej zgłoszone e-mailem na: info@studiodanza.com i autoryzowane przez Studiodanza. Autoryzując zwrot, wskażemy adres wysyłki.
- Zwrócony materiał musi zostać dostarczony do naszych obiektów w ciągu 10 dni od autoryzacji zwrotu. W przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
- Zwrot kwoty sprzedaży zostanie dokonany po otrzymaniu materiału i zweryfikowaniu, że wada odpowiada wymaganiom zgłoszonym przez klienta w żądaniu zwrotu.
- W przypadku wymiany produktu z powodu wykrytej wady, Studiodanza s.r.l. pokryje koszty wysyłki w obie strony, pod warunkiem że produkt na wymianę będzie tego samego modelu lub podobny.
- W przypadku, gdyby wada produktu okazała się nie być wadą, materiał zostanie zwrócony klientowi z należnymi kosztami wysyłki.
Zwroty
Kiedy otrzymamy twoje artykuły, zwrot zostanie przetworzony natychmiast. Proces zwrotu zależy od użytej metody płatności:
- Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot zostanie wysłany do wydawcy karty w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania zwróconego artykułu lub żądania anulowania. Aby dowiedzieć się, kiedy kredyt zostanie zaksięgowany na Twoim koncie, skontaktuj się z wydawcą karty lub swoim bankiem.
- Jeśli zapłaciłeś za pomocą swojego konta Paypal, zwrot zostanie wysłany na twoje konto Paypal w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania zwróconego artykułu lub od złożenia prośby o anulowanie zamówienia. Kredyt będzie dostępny na twoim koncie Paypal natychmiast.
- Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym, zwrot zostanie wysłany do Twojej instytucji bankowej w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania zwróconego artykułu lub od żądania anulowania zamówienia. Należy wcześniej przesłać swoje dane bankowe e-mailem na adres Studiodanza (info@studiodanza.com). Zazwyczaj w ciągu 24/48 godzin zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie bankowym.